Hoe kunnen we je helpen?

Veel gestelde vragen

Bestelling & verzending

Wanneer ontvang ik mijn pakketje?

Vandaag besteld = vandaag verzonden.

Op werkdagen voor 22:30 besteld, is vandaag verzonden* We doen ons best om deze belofte na te komen, maar het kan soms gebeuren dat het iets langer duurt.

*Met uitzondering van pre-orders.

Wat houdt een pre-order in?

Als er bij een item 'pre-order' in de beschrijving staat, betekent het dat dit item niet direct verzonden wordt nadat het is besteld, maar dat het langer kan duren. Dit komt vaak, omdat de voorraad van dit product nog niet bij ons is aangekomen.

Ruilen & Retourneren

Je kunt bij ons tot 14 dagen na ontvangstdatum een item retourneren. Klik hieronder om je retourlabel aan te maken. Let op! Retourkosten zijn voor de klant.

Kan ik mijn items retourneren?

Is het product dat je hebt besteld toch niet helemaal wat je in gedachten had? Helaas, maar dat kan gebeuren. Je kunt bij ons tot 14 dagen na ontvangstdatum een item retourneren, zolang het item en de verpakking in de originele staat worden terug gestuurd.

Om je retour aan te melden en een verzendlabel aan te maken klik je hier.

We zullen het aankoopbedrag van de geretourneerde items binnen 11 werkdagen na aankomst terugstorten op jouw rekening.

LET OP!

Retouren worden geaccepteerd mits in originele onbeschadigde staat, vrij van (rook)geuren en ongedragen zijn. Fashiontiger behoudt zich ten alle tijden het recht voor retouren te weigeren. De kosten van retourzending zijn voor de afzender.

- Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen.

- Zodra er labels verwijderd zijn kunnen wij het product niet terug nemen.

- Bikini’s kunnen alleen geretourneerd worden als ze met ondergoed eronder zijn gepast ivm hygiëne! 

Kan ik mijn item ruilen?

Je kunt bij ons tot 14 dagen na ontvangstdatum een item ruilen, zolang het item en de verpakking in de originele staat worden terug gestuurd.

Om je retour aan te melden en een verzendlabel aan te maken klik je hier.

In het retourportaal kun je zelf een andere maat selecteren (mits deze bij ons op voorraad is of nog besteld kan worden).

Het item dat ik heb besteld is stuk, wat nu?

Wat vervelend dat je ontvangen item stuk is, dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Meld het kapot aangekomen product aan door ons te mailen naar klantenservice@fashiontiger.nl en vermeld daarin je naam, je ordernummer en het product.

Nadat je het product hebt aangemeld zorgen wij ervoor dat je een nieuw item opgestuurd krijgt (mits deze bij ons op voorraad is of nog besteld kan worden).

Nog steeds een vraag?

Stuur een mailtje naar klantenservice@fashiontiger.nl of klik op de knop hieronder.