Get in Touch

  • Klantenservice

    Klantenservice@fashiontiger.nl

    Wij proberen je zo snel mogelijk te helpen, binnen 1-3 werkdagen. Gaat het contact over een specifieke order? Graag het ordernummer bij de vraag vermelden, zodat we jou sneller kunnen helpen.


    Samenwerkingen
    Voor samenwerkingen kun je ons bereiken op collaborations@fashiontiger.nl.

FAQ'S

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

E-mail: klantenservice@fashiontiger.nl 

Wij proberen je zo snel mogelijk te helpen, binnen 1-3 werkdagen. Gaat het contact over een specifieke order? 
Graag het ordernummer bij de vraag vermelden, zodat we jou sneller kunnen helpen.

Welke dagen is de klantenservice bereikbaar?

Wij zijn doordeweeks van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9:30 - 17:00 (m.u.v. feestdagen). Wij proberen je zo snel mogelijk te helpen, binnen 1-3 werkdagen. Gaat het contact over een specifieke order? Graag het ordernummer bij de vraag vermelden, zodat we jou sneller kunnen helpen.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Wij bieden Apple Pay, iDEAL, Mastercard, Maestro, Visa & UnionPay aan

Hoe werkt de verzending?

Bestel je jouw favoriete items voor 23:59, dan wordt jouw bestelling nog dezelfde dag ingepakt en verzonden. 

Tijdens feestdagen, andere gelegenheden of uitzonderlijke situaties kan het zijn dat het iets langer duurt voordat jij jouw pakketje ontvangt. Geen zorgen, je kunt altijd jouw pakket volgen met de track & trace code die wij jou sturen. Zo weet jij precies wanneer je het mag verwachten! 

Heb jij een pre-order item besteld, dan duurt het langer voordat jouw bestelling wordt verzonden. Op de aangegeven datum zal jouw gehele bestelling dan de deur uitgaan.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Nadat jij een bestelling hebt geplaatst, start er een automatisch proces waarin jouw pakket zo snel mogelijk wordt klaargemaakt voor verzending. Omdat jouw pakket al te ver in het verzendproces zit, is het niet mogelijk om deze te wijzigen of annuleren.  Indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. Of gelijk even contact op te nemen met onze klantenservice.
Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?
We raden je aan om te kijken welke maat het model draagt en aan de hand daarvan je keuze te maken. Als een item anders valt dan normaal staat dit aangegeven in de beschrijving. Kom je er niet helemaal uit?Neem dan vooral contact op met onze klantenservice.
Worden de items in mijn winkelwagen of verlanglijstje gereserveerd?
Artikelen in je winkelwagen worden niet gereserveerd. Het is helaas ook niet mogelijk om items te reserveren. Het kan dus helaas voor komen dat een item uit je winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders deze eerder heeft besteld. 
Hoe kan ik items retouneren?
Je mag jouw items retourneren tot 14 dagen na ontvangstdatum. Dit mag, zolang het item en de verpakking in de originele staat worden teruggestuurd. Je meldt een of meerdere artikelen retour aan via ons retourportaal.
Mogen sale items retour?
Het is mogelijk om onze sale items te retourneren, mits ze ongedragen zijn en het kaartje nog is bevestigd. Wanneer wij je retour hebben ontvangen, storten wij binnen 1 tot 4 werkdagen het aankoopbedrag terug op jouw rekening. 
Hoe kan ik items ruilen?
Is de maat die jij hebt besteld niet helemaal goed en zou je liever een maat kleiner of groter ontvangen? 
Je kunt heel gemakkelijk een item omruilen voor een andere maat in ons retourportaal. Je kunt tot 14 dagen na ontvangstdatum een item ruilen, zolang het item en de verpakking in de originele staat worden teruggestuurd. 

Om je ruil retour aan te melden en een verzendlabel aan te maken, kun je in het retourportaal kun zelf een andere maat selecteren (mits deze bij ons op voorraad is of nog besteld kan worden). Jij stuurt het item naar ons terug en wij sturen jou de gewenste maat op! In dit geval zijn de retourkosten voor de klant, wij nemen de verzendkosten voor rekening.
Voor wie zijn de retour kosten?
De retourkosten zijn voor eigen rekening. De kosten worden zichtbaar tijdens het aanmelden van de retour. Dit is afhankelijk van de vervoerder. 
Ik heb een defect artikel ontvangen
Heb jij per ongeluk een item ontvangen dat defect is? Wat vervelend! Neem contact met ons op! Wij zullen ervoor zorgen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. 
Je kunt ons bereiken op: klantenservice@fashiontiger.nl. 

Voorwaarden retourneren en/of ruilen: Retouren worden geaccepteerd mits deze in originele staat, vrij van (rook)geuren en ongedragen zijn. Fashiontiger behoudt zich te allen tijde het recht om retouren te weigeren. De retour zal geweigerd worden als het niet aan de voorwaarden voldoet. - Als het product gedragen of beschadigd is, kunnen wij deze niet terug nemen. - Zodra er labels verwijderd zijn, kunnen wij het product niet terug nemen. - Bikini’s kunnen alleen geretourneerd worden als ze met ondergoed eronder zijn gepast i.v.m. hygiëne. - Oorbellen kunnen niet geretourneerd worden wegens hygiëne.
Hoe werkt een terugbetaling?
De manier waarop jij jouw terugbetaling ontvangt is afhankelijk van de betaalmethode. Zodra wij jouw retour hebben verwerkt, storten wij je geld terug op je bankrekening. Afhankelijk van je bank kan het 1 - 4 dagen duren voordat het op je rekening staat. 

Creditcard: Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt, wordt het bedrag op je creditcard teruggeboekt. Afhankelijk van je creditcardmaatschappij wordt dit bedrag automatisch teruggestort op je bankrekening of blijft het op je creditcard staan. Heb jij een creditcard die het geld terugstort? Dan gebeurt dit vaak op een vaste dag in de maand. 
Kan ik mijn pakket ook retourneren in de winkel?
Nee het is niet mogelijk om jouw online bestelling in de winkel te retourneren.