Verzending

Verzending
Als jij jouw favoriete items besteld voor 22:30, dan wordt jouw bestelling nog dezelfde dag ingepakt en verzonden. 

Tijdens feestdagen, andere gelegenheden of uitzonderlijke situaties kan het zijn dat het iets langer duurt voordat jij jouw pakketje ontvangt. Geen zorgen, je kunt altijd jouw pakket volgen met de track & trace code die wij jou sturen. Zo weet jij precies wanneer je het mag verwachten!

Heb jij een pre-order item besteld, dan duurt het langer voordat jouw bestelling wordt verzonden. Op de aangegeven datum zal jouw gehele bestelling dan de deur uitgaan. 

Verzendkosten
Nederland
Wij bieden gratis verzending aan voor bestellingen boven de 100 euro!

Is het bestelbedrag onder de 100 euro, dan worden er verzendkosten in rekening gebracht. Voor zendingen binnen Nederland zijn de kosten voor verzending 4.95 euro. 

Wereldwijd
Wij verzenden jouw favoriete items wereldwijd! Voor zendingen naar het buitenland gelden andere kosten, die verschillen per land. Voor alle Europese landen is de verzending 9.95 euro. Met uitzondering van België 7.95 en Finland 19.95. Voor zendingen buiten Europa kun je de tarieven terugvinden in jouw winkelmandje. Vul jouw adresgegevens in, in het winkelmandje, en de verzendkosten worden uitgerekend.

Ruilen & Retourneren

Voorwaarden actieperiode 25 tot en met 28 november ‘2e artikel 50%’. 

- De actie “2e artikel 50% korting” is geldig online en in de winkels. - De actie periode loopt van 25 tot en met 28 november. 

- De actie is niet geldig op items die in de sale zijn 

- De actie is niet geldig op de ‘shine dress’ 

- De actie geldt niet op cadeaubonnen 

- De korting wordt verrekend op het goedkoopste item 

Ruilen en retourneren 

Wat als jij een of meerdere artikelen wilt retourneren? Geen zorgen! Je kunt de jouw online bestelling uitsluitend online retourneren en gekochte items in de winkel alleen in een van onze winkels. Let op: als je een bestelling hebt geplaatst tijdens een actie, vervallen in de meeste gevallen de actievoorwaarden bij ruiling of retournering. 

Artikel ruilen 

Heb je tijdens een actieperiode iets gekocht dat niet past? Dan kun je het inruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat. De actieprijs blijft in dit geval geldig. 

Wil je echter ruilen voor een ander artikel? Dan vervalt de korting die je eventueel had. 

Artikel retourneren 

Heb je tijdens een actieperiode iets gekocht wat je graag zou willen retourneren? Je hebt gebruikgemaakt van de actie 2e artikel 50% korting”, dan vervalt de korting als je een artikel retourneert. Fashiontiger houdt zich recht om het volledige bedrag te houden van het item dat wel wordt gehouden. 

Dus, bij retourneren vervalt de actie en betaal je de originele prijs van de artikelen.

Voorwaarden actieperiode 25 t/m 28 november: “2e artikel 50% korting” 

Van 25 t/m 28 november kun je profiteren van onze actie: “2e artikel 50% korting”. Deze actie geldt zowel online als in onze winkels. Hier zijn de belangrijkste voorwaarden: 

● De actie geldt niet op items die al in de sale zijn. 

● De actie geldt niet op de ‘Shine Dress’

● Cadeaubonnen vallen ook buiten deze actie. 

● De korting wordt berekend op het goedkoopste artikel. 

Ruilen en retourneren tijdens de actieperiode 

Wil je iets ruilen of retourneren? Geen probleem! Maar let op: de actievoorwaarden vervallen in de meeste gevallen bij ruiling of retournering. 

Online bestelling retourneren: 

Heb je iets online gekocht? Dan kun je je bestelling alleen via de webshop retourneren. 

In de winkel gekocht? 

Items gekocht in de winkel kun je alleen terugbrengen in een Fashiontiger-winkel

Je mag jouw items retourneren tot 14 dagen na ontvangstdatum, in originele staat. 

Artikel ruilen 

Heb je tijdens de actie iets gekocht dat niet past? Je kunt het ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat. In dit geval blijft de actieprijs geldig. 

Wil je het artikel ruilen voor een ander artikel? Dan vervalt de korting. Je betaalt dan de originele prijs van de artikelen. 

Artikel retourneren 

Wil je een artikel retourneren dat je tijdens de actie hebt gekocht? Let op: als je gebruik hebt gemaakt van de actie “2e artikel 50% korting” en je retourneert één van de artikelen, dan vervalt de korting. 

Bijvoorbeeld: 

Als je het ene artikel retourneert, betaal je de originele prijs voor het artikel dat je houdt. Fashiontiger past de prijzen hierop aan.

Kort samengevat: 

Ruilen voor een andere maat? Actieprijs blijft geldig. 

Ruilen voor een ander artikel of retourneren? Actie en korting vervallen; je betaalt de originele prijs.

Retourneren
Je mag jouw items retourneren tot 14 dagen na ontvangstdatum. Dit mag, zolang het item en de verpakking in de originele staat worden teruggestuurd. Je meldt een of meerdere artikelen retour aan via ons retourportaal. Om de retour aan te melden en een verzendlabel aan te maken, klik je hier.

Ruilen
Is de maat die jij hebt besteld niet helemaal goed en zou je liever een maat kleiner of groter ontvangen? Je kunt heel gemakkelijk een item omruilen voor een andere maat in ons retourportaal.

Je kunt tot 14 dagen na ontvangstdatum een item ruilen, zolang het item en de verpakking in de originele staat worden teruggestuurd. Om je ruil retour aan te melden en een verzendlabel aan te maken, klik je hier.

In het retourportaal kun je zelf een andere maat selecteren (mits deze bij ons op voorraad is of nog besteld kan worden). Jij stuurt het item naar ons terug en wij sturen jou de gewenste maat op! In dit geval zijn de retourkosten voor de klant, wij nemen de verzendkosten voor rekening.

Terugbetaling retour:
Het aankoopbedrag van de geretourneerde items wordt binnen 11 werkdagen na ontvangst teruggestort op jouw rekening! 

Klarna
Heb je gekozen voor Klarna, dan wordt de factuur aangepast bij Klarna.

Store credit
Je kunt tijdens het aanmaken van het retourlabel kiezen voor terugbetaling in store credit. Dit is een cadeaubon ter waarde van het retourbedrag + €5 extra shopping money in plaats van een terugbetaling. Je ontvangt de cadeaubon via de e-mail zodra de retour bij ons correct verwerkt is. De cadeaubon is onbeperkt geldig!
 
Retourkosten:
De retourkosten zijn voor eigen rekening. De kosten worden zichtbaar tijdens het aanmelden van de retour. Dit is afhankelijk van de vervoerder.

Defect of verkeerd item ontvangen:
Ook al doen onze tigers in het magazijn onwijs hun best, een foutje bij het inpakken kan altijd gebeuren. Of heb jij per ongeluk een item ontvangen dat defect is? Neem contact met ons op! Wij zullen ervoor zorgen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Je kunt ons bereiken op: klantenservice@fashiontiger.nl.

Voorwaarden retourneren en/of ruilen:
Retouren worden geaccepteerd mits deze in originele staat, vrij van (rook)geuren en ongedragen zijn. Fashiontiger behoudt zich te allen tijde het recht om retouren te weigeren. De retour zal geweigerd worden als het niet aan de voorwaarden voldoet.

- Als het product gedragen of beschadigd is, kunnen wij deze niet terug nemen.
- Zodra er labels verwijderd zijn, kunnen wij het product niet terug nemen.
- Bikini’s kunnen alleen geretourneerd worden als ze met ondergoed eronder zijn gepast i.v.m. hygiëne.
- Oorbellen kunnen niet geretourneerd worden wegens hygiëne.

Nog steeds een vraag?

Stuur een mailtje naar klantenservice@fashiontiger.nl of klik op de knop hieronder.